Debatten » Woman trenger deg! » Sexundersøkelse
Heisann..
Jeg kjøpte Woman tidligere i dag, og leste at man kan være med i en sexundersøkelse og er man heldig vinne litt ting.
Men jeg klarer overhodet ikke å finne denne undersøkelsen, kan være mulighet for at jeg er litt blind.
Trenger litt veiledning til å finne denne=)
Gleem det=)Det dukket opp på forsiden=)Kom igjen jenter, dere må svare. Få vekk alle tabuer!
Redaktøren må innrømme at julestresset fikk henne til å glemme hele sexundersøkelsen en liten stund, men jeg kom heldigvis på bedre tanker i går.
Heng dere med, ja - jo flere som svarer, jo bedre blir saken vi lager i bladet! Takk til deg, Atimesh
Jeg har ikke funnet ut hvor undersøkelsen ligger. Kan noen legge ut linken evt? Har veldig lyst å være med på den.
Jeg foreslår du kan bare søke på sexundersøkelse, så dukker den opp! =D
Hvor ble det av den undersøkelsen som skal besvares innen 25. februar, der man kan vinne sexleketøy!? Finner'n ikke jeg...
Som allerede skrevet, gå på søkefeltet og søk på sexundersøkelse så finner du det
Du må være logget inn for å kunne skrive her
Bonnier Media - Kirkegata 20, 0153 Oslo - Telefon: 22 04 70 00 - Fax: 22 40 12 41 - Annonsørinfo - Vilkår - Om redaksjonen Konkurransevinnere Besøk også Costume, Bo Bedre og Bolig Pluss
Heisann..
Jeg kjøpte Woman tidligere i dag, og leste at man kan være med i en sexundersøkelse og er man heldig vinne litt ting.
Men jeg klarer overhodet ikke å finne denne undersøkelsen, kan være mulighet for at jeg er litt blind.
Trenger litt veiledning til å finne denne=)
Gleem det=)
Det dukket opp på forsiden=)
Kom igjen jenter, dere må svare. Få vekk alle tabuer!
Redaktøren må innrømme at julestresset fikk henne til å glemme hele sexundersøkelsen en liten stund, men jeg kom heldigvis på bedre tanker i går.
Heng dere med, ja - jo flere som svarer, jo bedre blir saken vi lager i bladet!
Heidi Sinding-LarsenTakk til deg, Atimesh
Jeg har ikke funnet ut hvor undersøkelsen ligger. Kan noen legge ut linken evt? Har veldig lyst å være med på den.
Jeg foreslår du kan bare søke på sexundersøkelse, så dukker den opp! =D
Hvor ble det av den undersøkelsen som skal besvares innen 25. februar, der man kan vinne sexleketøy!? Finner'n ikke jeg...
Som allerede skrevet, gå på søkefeltet og søk på sexundersøkelse så finner du det