Vis forklaring
Skjul forklaring
Du kan abonnere på tråder og få tilsendt en e-post med de siste innleggene - du velger slv om du vil ha beskjed hver gang det blir skrevet, eller en samlet oppdatering om dagen.
Hvis du er i tvil om noe, kan du alltids spørre i vårt support-forum.
God fornøyelse!
Woman.no
:'-( kjolen fra pink floyd str xl er 42..likte den men .
bruker 48 .
alle klærene er fra s-l
Jeg synes jeg svarer på masse konkurranser hele tiden, både her og i bladet, men hvor blir det av vinnerene?? Jeg føler det går så utrolig lang tid mellom konkurransenes slutt, og at vinnerene blir kåret og lagt ut her
Jeg har deltatt i denne konkurransen, og jeg lurer på når vinnerne blir annonsert? Er her inne nærmest hver dag for å sjekke.
Samme her! Hvor er informasjonen?
Jeg lurer også på når vinnerne blir annonnset? Litt for dårlig opplyst spør du meg :/
Enig med dere! Jeg er inne flere ganger om dagen for å sjekke om de har annonsert vinnerne av de forskjellige konkurransene..
Er det noen i redaksjonen som kan gi oss et svar på dette???
Hallo???
Vel...siden vi enda ikke har fått svar på hvem som har vunnet det store gavedrysset til 260 000 kr, har jeg nå gått til innkjøp av den ene Floyd-kjolen slik at jeg er sikret å få den innen jeg skal på ballet. Ikke penger spart akkurat, men
Kan dere ikke skrive når det er svarfrist på konkurransene???Sendt inn svar,men får da beskjed om at tjenesten ikke er aktiv.Også må jeg si at det er trist å lese kommentarene om hvem som er vinnerne-trodde dette var et seriøst blad!