Vis forklaring
Skjul forklaring
Du kan abonnere på tråder og få tilsendt en e-post med de siste innleggene - du velger slv om du vil ha beskjed hver gang det blir skrevet, eller en samlet oppdatering om dagen.
Hvis du er i tvil om noe, kan du alltids spørre i vårt support-forum.
God fornøyelse!
Woman.no
Oki, jeg må bare sjekke med dere...
Er det greit å bruke tights som bukser?
Jeh må innrømme at i noen tilfeller synes jeg det er skikkelig fint og i andre tilfelelr blir det bare harry.
Er det noen som har innspill/tips?
Xo
Jeg syns aldri at tights som bukse er fint. Tights får den mest veltrente rumpe til å se dvask ut. Jeg går selv med tights hele tiden, men har alltid en lang topp på meg.
Nei, jeg synes ikke det er det samme på bukser. Jeg føler meg ikke vel om jeg ikke har en lang topp/genser over. Ofte så er det grusomt når folk bruker det som bukser, og jeg vil ikke se slik ut.
Jeg syns tights som bukse kan se bra ut, så lenge det er litt lengde på toppen eller genseren. Slik at den skjuler deler av baken
men jeg har sett tilfeller der jeg syns tightsen kunne vært unngått.. Som feks, er d ikke no spesielt fint me kort genser og tights 
Hvis man bare skal tusse rundt i en tights i steden for bukse MÅ man ha en lang topp/genser over. Tightsen er så kroppsnær at det kan bli altfor avslørende med en kort topp. Det ser rett og slett ikke bra ut. Man trenger ikke å ha en genser som går ned på knerne, men bare rompa ikke synes helt. Bruk for eksempel en litt lang skjorte over tightsen. Det er veldig moderne nå, pluss at det er kjempe deilig å gå i
Jeg synes at hvis en går med tights og kort genser, blir det nesten som å gå rundt i stilongs.. at en har glemt å ta på buksa liksom;p Tights kan brukes til hverdag og fest
Genial den som fant opp den moten;p