Vis forklaring
Skjul forklaring
Du kan abonnere på tråder og få tilsendt en e-post med de siste innleggene - du velger slv om du vil ha beskjed hver gang det blir skrevet, eller en samlet oppdatering om dagen.
Hvis du er i tvil om noe, kan du alltids spørre i vårt support-forum.
God fornøyelse!
Woman.no
Hei
Jeg falt pladask for dette skjørtet da jeg så det i en butikk i dag (http://www.monkiworld.com/se/collection/#/product422). Ettersom at jeg ikke er helt med på motene, syns jeg det er vanskelig å finne topp/jakke, sko, veske og annet tilbehør som kan passe bra til mitt nyinnkjøpte skjørt. Jeg lurer derfor på om det er noen av dere der ute som kan komme med noen tips?
Gjerne henvise til spesifikke varer (butikk/nettbutikk, bilde, osv) 
Mange tusen takk på forhånd
Klikk for stor versjonDigger Monki, dette skjørtet er dødskult!!!
Jeg syns det er kult å kombinere dyreprint med enkle topper f.eks hvit/kremhvit eller sort singlet og mange, men enkle smykker.
Denne cardiganen fra H&M er også supersøt: http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=DAM_TRO_CAR&shoptype=S
Ellers så burde du gå for sorte 40-100 den strømpebukser og høye hæler!
Tusen takk for forslag!
Hvilket stoff på toppen passer best, mener du? Silke-aktig, sånn som skinner litt? (haha, vanskelig å forklare) 
Når jeg trykket på linken din, kom jeg fram til utstillingsvidnuet av flere cardigans, så om du gidder å forklare hvordan den ser ut, så hadde det vært topp
Ooops, det var ikke meningen
Når du trykker på linken er det på side 2, også nummer tre. Den har små puffermer. (Jeg liker best den sorte).
Jeg liker å ha tynne bomulls singleter, de er ikke så stasjet. Men til finere anledninger er nok en tynn silketopp(i sort eller kremhvit) også lekkert.
Til hverdags ville jeg hatt en tynn langermet bomullstopp, kombinert med f.eks en hals (istedet for sjal etc). Ellers kan det være gøy å bryte opp med en knasjere ullgenser i f.eks rosa.
Hehe, ikke noe problem. Ja, jeg så den - kjempesøt, den passer nok veldig fint til!
Tusen takk for alle tips! Til slutt, har du noen spesielle butikker som du tror de selger slike topper?

Hei
jeg har noen kjepe kule forslag til deg 
lykke til ;D hilsen Line 
kjøp deg en svart litt lang topp)hvor som helst), men ikke sånn at skjørtet ikke syntes.
så kjøper du en svart skinn jakke som går opp til brtstene på lange armer(vero moda\ Only)
legg til noen kule smykker eller kjerf rundt halsen
Gina Tricot har mange kule topper som passer til alt
svarte strømpebukser og noen råe mørkebrune eller svarte støvletter
kanskje en body?
Tusen takk for hjelpa, jenter!