Vis forklaring
Skjul forklaring
Du kan abonnere på tråder og få tilsendt en e-post med de siste innleggene - du velger slv om du vil ha beskjed hver gang det blir skrevet, eller en samlet oppdatering om dagen.
Hvis du er i tvil om noe, kan du alltids spørre i vårt support-forum.
God fornøyelse!
Woman.no
Kan noen hjelpe meg?
Jeg leste en gang om en krem fra Biotherm (?) som var veldig effektiv på mørke ringer under øynene! Vet noen hva denne heter, hva den koster, og hvor man får kjøpt den?
Hei
Den heter multi recharge, biotherm. Litt usikker på hva den koster. Men du får kjøpt den i parfymeri. Esthetique for eksempel
Okei, tusen takk
det finnes en liten blå stick fra vichy (apotek) som gir vakre opplagte øyne=)
okei
kanskje jeg skal prøve den da, for jeg ble ikke 100% fornøyd me kremen fra biotherm, så litt forskjell, men kunne godt ha gitt litt bedre resultat synes jeg..
Har lest en del om mørke ringer, og de fleste stylister er enige. Hvis du kun har foundation eller lignende er det IKKE lurt å legge det rett på de mørke ringene. Bli inspirert av Angelina Jolie som legger lys foundation fra øyekroken og litt nedover nesen for å fremheve det og ikke ringene. Vet ikke hva som hjelper for deg, men bare et lite tips

Hvis en kvinne skal vise seg fra sin beste side, bør hun ikke sitte på den!Eye reviving Cream fra Matis er helt fantastisk på akkurat poser og mørke ringer under øynene!
Du får kjøpt den i noen hudpleiesalonger. Vet i allefall at de har den på Alles Beauty Clinique i Oslo. Den koster 489, men er verdt alle pengene, tro meg