Nei, igrunnen ikke. Det spiller en rolle, men det er ikke noe jeg går og tenker så mye på. Er aktiv på jobben, og tar trapper i stedet for rulletrapp og heis. I tilleg spiller jeg mye Wii, og tar noen halvtimes økter med rockering i blant. Men det er det, og det får holde. Er heller litt nøye med hva jeg putter i meg. Er heldigvis ingen godtegris, så det er ikke et problem
For meg er trening kjempeviktig, fordi det er med og gir meg avkobling for smerter i kroppen. Jeg lever et bedre liv med trening. Jeg må ofte ofre en del av min sosiale hverdag for å trene, men samtidig gir det meg ofte smertefrihet i den tiden jeg trener..
Trening er viktig for meg. Føler meg bedre,og blir i bedre humør av det Prøver å trene i treningsstudio 3 ganger i uken,og gå turer de andre dagene! Da er det jo fint å gå tur med venner,kan man vere sosial også Om jeg en dag er lei og i dårlig humør,trener jeg litt så er jeg blid og glad etterpå,det er den beste følelsen!!
Trening er relativt viktig for meg, ikke bare for at kroppen trenger det, men at selvtillitten min øker med fem hakk etter at jeg har gjort ferdig ei treningsøkt. Jeg er i tillegg heldig som har treningskompis, så treningen min er ikke bare blodslit men mye latter og vennskap også. I uka prøver jeg å få til en svømmeøkt, to fotballtreninger, og et par kondisøkter. I tillegg har jeg nå kjøpt meg manualer og en Ab Roller. Kjempegreier!
Veldig veldig viktig! Jeg blir rett og slett sur om jeg ikke får trent Trener kampsport en gang i uken pluss treningsstudio. Prøver å trene annenhver dag, men det er ikke dermed sagt at jeg er timesvis i treningsstudio hver gang jeg er der. Noen ganger er en halvtime nok til at man får rørt ordentlig på seg og føle seg bedre med seg selv Ps. Hvis jeg er furt og sur en dag blir jeg bare sendt ut på joggetur av samboeren. Da vet han at jeg er blid igjen når jeg kommer tilbake
Jenter- hvor viktig er trening for dere?
Setter dere av mye tid og energi til mosjon?
Nei, igrunnen ikke. Det spiller en rolle, men det er ikke noe jeg går og tenker så mye på. Er aktiv på jobben, og tar trapper i stedet for rulletrapp og heis. I tilleg spiller jeg mye Wii, og tar noen halvtimes økter med rockering i blant. Men det er det, og det får holde. Er heller litt nøye med hva jeg putter i meg. Er heldigvis ingen godtegris, så det er ikke et problem
For meg er trening kjempeviktig, fordi det er med og gir meg avkobling for smerter i kroppen. Jeg lever et bedre liv med trening. Jeg må ofte ofre en del av min sosiale hverdag for å trene, men samtidig gir det meg ofte smertefrihet i den tiden jeg trener..
Trening er viktig for meg. Føler meg bedre,og blir i bedre humør av det
Prøver å trene i treningsstudio 3 ganger i uken,og gå turer de andre dagene! Da er det jo fint å gå tur med venner,kan man vere sosial også
Om jeg en dag er lei og i dårlig humør,trener jeg litt så er jeg blid og glad etterpå,det er den beste følelsen!! 
Trening er relativt viktig for meg, ikke bare for at kroppen trenger det, men at selvtillitten min øker med fem hakk etter at jeg har gjort ferdig ei treningsøkt.
Jeg er i tillegg heldig som har treningskompis, så treningen min er ikke bare blodslit men mye latter og vennskap også.
I uka prøver jeg å få til en svømmeøkt, to fotballtreninger, og et par kondisøkter. I tillegg har jeg nå kjøpt meg manualer og en Ab Roller. Kjempegreier! 
Veldig veldig viktig! Jeg blir rett og slett sur om jeg ikke får trent
Trener kampsport en gang i uken pluss treningsstudio. Prøver å trene annenhver dag, men det er ikke dermed sagt at jeg er timesvis i treningsstudio hver gang jeg er der. Noen ganger er en halvtime nok til at man får rørt ordentlig på seg og føle seg bedre med seg selv 

Ps. Hvis jeg er furt og sur en dag blir jeg bare sendt ut på joggetur av samboeren. Da vet han at jeg er blid igjen når jeg kommer tilbake